- 19.03.2023
- 552 Преглеждания
Съвети за кандидатстване
- Прочетете изискванията
- Подгответе актуално CV
- Свържете се с работодателя
TravelLine Bulgaria във връзка с разширяване на дейността си
ТЪРСИ
комуникативeн Customer Success Manager
Създаваме изключителни онлайн решения и сайтове за хотели, като даваме нови възможности за управление на работните процеси. Нашите решения се използват от 12 000 хотелиери – от малки Места за настаняване до най-известните големи хотели в света с над 1700 помещения.
Търсите увеличение на конверсията на сайта на Вашия хотел или как да се възползвате максимално от нашите инструменти? В TravelLine имаме екип от професионалисти, които са с хотелиерите на всяка стъпка, за да гарантират успех!
Основни задачи на Customer Success Manager:
– интензивна комуникация с ключови партньори, относно увеличаване ефективността по зададени бизнес процеси, относно нови функционалности на high-tech TL Platform
– работа с база данни и бизнес анализи
– разработване на стратегии чрез система за Customer Success Management & CRM
Ако Вие сте отговорен и лоялен с отлични комуникативни умения и компютърна грамотност, търсите свобода и гъвкавост, владеете английски език и имате:
– опит в сферата на хотелиерството или технологичната индустрия
– имате знания и интереси в областта на дигиталните решения и иновациите Ви вълнуват
– опит с работа сключови партньори
ще се радваме да се запознаем и да обсъдим потенциални възможности за съвместна работа!
Какво предлагаме:
– Гъвкаво работно време /с опция за онлайн работа/
– Професионално отношение и възможности за развитие в сферата на вискотехнологичните решения
– Отлично възнаграждение от над BGN 3000
– Приятелска среда за старт с пълна подкрепа от утвърден международен екип
Ако проявявате интерес към позицията, изпратете ни CV на welcome@travelline.bg и ние ще се свържем с Вас.
При въпроси можете да се свържете с нас на тел.+359887313159.
Повече информация за нас може да намерите на www.travelline.bg и в личен разговор.