• Customer Support Managers
  • Customer Support Managers
  • Customer Support Managers

Customer Support Managers

София
Тип : Предлага
Дата : 10.03.2023
Заетост : Годишно
Настаняване : Не
Град : София

Представяне

TravelLine Bulgaria 

във връзка с разширяване на дейността си

ТЪРСИ

комуникативни Customer Support Managers

(с възможност за онлайн работа)


Създаваме изключителни онлайн решения и сайтове за хотели, като даваме нови възможности за управление на работните процеси. Нашите решения се използват от 12 000 хотелиери – от малки Места за настаняване до най-известните големи хотели в света с над 1700 помещения.

Какво прави Customer Support Manager на TravelLine:

– Обучава хотелиерите как да работят с платформата TL Platform

– Осигурява първоначален Set-up и последващ съпорт със силна поддръжка чрез обработка на въпроси на партньори чрез обаждания, имейли, чат

– Работи със запитвания и координира работни задачи с Технически и Sales екипи

– Проверява правилни настройки и коректна работа с активирани решения

– Дава професионални насоки по технически и други въпроси за още по-успешно ползване на TL Platform


Изисквания:

– опит в работа с клиенти, в IT компания или Call-Center

– отлична комютърна грамотност

– отлични комуникативни умения

– работно ниво на английски език

– работа със CRM, софтуер, ticket & helpdesk системи


Опит в сферата на хотелиерството или технологичната индустрия би бил предимство.


Предимства:

– Опция за онлайн работа

– Отлично възнаграждение 

– Възможности за професионално развитие 

– Приятелска среда за старт с пълна подкрепа от утвърден международен екип

 

Ако проявявате интерес към позицията, изпратете ни CV на welcome@travelline.bg и ние ще се свържем с Вас.


При въпроси Ви очакваме на тел.+359887313159.

Повече информация за нас може да намерите на www.travelline.bg и в личен разговор.

Сподели:
Profile Picture
TravelLine Bulgaria
Работодател

Изпрати Съобщение

Изпрати Съобщение
Съвети за кандидатстване
  1. Прочетете изискванията
  2. Подгответе актуално CV
  3. Свържете се с работодателя
Top