- 19.03.2023
- 553 Преглеждания
Съвети за кандидатстване
- Прочетете изискванията
- Подгответе актуално CV
- Свържете се с работодателя
TravelLine Bulgaria
във връзка с разширяване на дейността си
ТЪРСИ
комуникативни Customer Support Managers
(с възможност за онлайн работа)
Създаваме изключителни онлайн решения и сайтове за хотели, като даваме нови възможности за управление на работните процеси. Нашите решения се използват от 12 000 хотелиери – от малки Места за настаняване до най-известните големи хотели в света с над 1700 помещения.
Какво прави Customer Support Manager на TravelLine:
– Обучава хотелиерите как да работят с платформата TL Platform
– Осигурява първоначален Set-up и последващ съпорт със силна поддръжка чрез обработка на въпроси на партньори чрез обаждания, имейли, чат
– Работи със запитвания и координира работни задачи с Технически и Sales екипи
– Проверява правилни настройки и коректна работа с активирани решения
– Дава професионални насоки по технически и други въпроси за още по-успешно ползване на TL Platform
Изисквания:
– опит в работа с клиенти, в IT компания или Call-Center
– отлична комютърна грамотност
– отлични комуникативни умения
– работно ниво на английски език
– работа със CRM, софтуер, ticket & helpdesk системи
Опит в сферата на хотелиерството или технологичната индустрия би бил предимство.
Предимства:
– Опция за онлайн работа
– Отлично възнаграждение
– Възможности за професионално развитие
– Приятелска среда за старт с пълна подкрепа от утвърден международен екип
Ако проявявате интерес към позицията, изпратете ни CV на welcome@travelline.bg и ние ще се свържем с Вас.
При въпроси Ви очакваме на тел.+359887313159.
Повече информация за нас може да намерите на www.travelline.bg и в личен разговор.