Bgtourism.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg

Георги Кунчев: Сандански превърна февруари от слаб в силен месец като заетост, ще се позиционира и на турски пазар

Истанбул/Сандански. Сандански превърна февруари от слаб в силен месец като заетост, заяви пред Bgtourism.bg Георги Кунчев – зам.-председател на Сдружението на хотелиерите,  ресторантьорите и туроператорите в Сандански. Той посочи, че досега февруари традиционно е бил слаб месец за местния туризъм, тъй като е веднага след коледно-новогодишните празници и в разгара на зимния туризъм – по това време на годината повечето туристи карат ски в планинските ни курорти.

„Съвместната ни работа с община Сандански даде резултат. Изготвихме богат културен и спортен календар с много детски турнири. Това позволява всяка седмица да има събития в града. Така започнахме да привличаме много гости от страната и чужбина. Нашата цел е да не ограничаваме гостите само в хотела, а те максимално да се възползват от възможностите на целогодишната ни дестинация, която предлага винен туризъм, конен туризъм, пешеходен туризъм, културно-исторически туризъм и още много видове. Амбицията ни е да предложим цялостно и автентично преживяване в региона ни. Утвърдени винарски изби посрещат гости, към този вид туризъм има интерес и от сериозни инвеститори.“, каза Кунчев.

Той беше на международното туристическо изложение в Истанбул, където проведе срещи и създаде нови контакти за хотелиерите в Сандански.

„Сандански е целогодишна дестинация, която е добра работеща по много причини – климат, минерална вода, храна, вино, двете граници – това са все известни неща, но ние сме крайно непознати на турски пазар. Това е и причината да посетя туристическото изложение в Истанбул – град с 20 милиона население, който е само на 500 км от Сандански, а близо до Истанбул има и други големи градове като Одрин, Текирдаг, Чорлу и др. Целта ми е да направя контакти, да проуча възможностите в Истанбул и да осъществя реални бизнес срещи за презентации на дестинацията ни като целогодишен курорт. Първите ми срещи за съжаление потвърдиха, че сме непознати на турски пазар. Необходимо е да започнем да работим това да се промени, защото пред нас има огромен потенциал. Ние имаме точно това, от което има нужда Истанбул – минерална вода, която има лечебни свойства и много добри балнео и СПА възможности“, добави Кунчев.

Той посочи, че очаква годината за туризма в Сандански да бъде силна предвид ранните резервации и все по-големия интерес към дестинацията. Местните хотелиери днес инвестират за подобряване на туристическия продукт, реновират своята база и създават нови възможности пред работещите в туристическата индустрия и за своите организирани групи и индивидуални туристи. Кунчев каза още, че заетостта през зимата е висока и като топла дестинация целогодишно и умело се възползват от даденостите на района.

Материалът Георги Кунчев: Сандански превърна февруари от слаб в силен месец като заетост, ще се позиционира и на турски пазар е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Сподели:

Туризъм и Новини

Top