Мартина Божанска, генерален мениджър: Хотел “Метрополитън” в София става по-модерен и по-зелен!
Четиризвездният комплекс празнува реновацията на стаите със стилен коктейл
– Празнуваме завършването на цялостната реновация на хотелските ни стаи, което е и едно ново начало за нас. Всъщност, реновирането продължи последната година и половина, като работихме етаж по етаж.

– Хотелът функционираше и настаняваше гости през цялото време на реновацията. Дори черпихме идеи от гостите, които отсядаха при нас, относно това какво да подобрим във визията на стаите. През целия този процес ние променихме не само интериора, но и цялостното усещане за настаняване.
– Стаите са реновирани цялостно – от пода нагоре. Сменени са материи, материали, технологии и дизайн. Имахме късмета да работим с прекрасни партньори. Трябва да благодарим на Radisson Hotel Group – те ни предоставиха своя опит и техния дизайн бук, който следвахме. Те ни свързаха с партньори, с които работят по цял свят, за да гарантираме качество, пожароустойчивост и комфорт на новото обзавеждане. Освен това, обновихме стаите технологично, за да са по-удобни за гостите и да предлагат нови функционалности.
– Много интересно е, че сте използвали обратна връзка от гостите по време на ремонта. Кой беше най-ценният съвет или изискване, което получихте от гост?
– Изглежда, че фокусът върху устойчивостта е изключително важен за съвременния пътешественик. Какво друго, освен екологичните мерки, се оказа приоритет за гостите ви?
– Друго важно нещо беше свързано с технологиите, което беше малко противно на моите лични очаквания. Мислех, че почти никой не гледа телевизия вече, но проучване установи, че всичките ни гости гледат телевизия. Освен това, те очакват да могат да гледат собственото си съдържание на телевизора.
– Ето няколко примера – въведохме функциите скрийн миръринг (screen mirroring) и скрийн шеринг (screen sharing). Вече тези функционалности са на разположение, така че гостите могат да излъчват директно от телефона си и да свързват своите профили в Netflix или YouTube. Хотел “Метрополтън” става все по-отговорен в опазването на околната среда и все по-модерен.
– Голямо наше конкретно предимство е принадлежността към бранда Radisson. Имаме много силна програма за лоялност, която става все по-добра. Гостите ни оценяват възможността да печелят точки, които им дават привилегии не само при нас, но и във всички Radisson хотели по света. Смятам, че това е важно предимство.
– Да се насладят на един прекрасен престой! И най-важното – да ни споделят обратна връзка, както на живо, така и в онлайн платформите. Ние много се радваме да чуваме мнението на нашите гости, защото черпим от него идеи, вдъхновение и мотивация.
Материалът Мартина Божанска, генерален мениджър: Хотел “Метрополитън” в София става по-модерен и по-зелен! е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









