Bgtourism.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg

Петра Леловска: Мисията на Ensana е европейски термални курорти и хотели с историческо значение да бъдат качествени дестинации на здравето

Интервю с Петра Леловска – корпоративен вицепрезидент на Ensana

– Здравей, Петра! Добре дошла в България! За първи път ли си в страната ни и какви са твоите впечатления?
– Здравейте! Не за първи път посещавам България. Страната е в процес на мащабно развитие, а това винаги е страхотно да се види. Много се наслаждавам на кухнята и морския бриз в България.

– Научих за вашето професионално развитие в туризма. Вашата история е доказателство, че нищо не е невъзможно, когато човек иска да се усъвършенства и да успее. Представете се накратко, моля да споделите  какво ви мотивира да бъдете част от Ensana, водещият европейски оператор на СПА хотели в Европа?
– Когато бях на 20 г. си събрах багажа и заминах за Ирландия. Първата ми работа всъщност беше в хотелиерството. Останах в Ирландия повече от 12 години и си проправих път до топ мениджърски позиции в някои световноизвестни компании като Amazon или Pfizer. Беше страхотно преживяване да работя за тези световни компании и съм много благодарна за това. Въпреки това, след няколко години почувствах необходимостта да премина към бизнес, където мога да имам по-голямо въздействие, където няма да бъда толкова обвързана от огромните корпорации и техните процеси.

Aquahouse Hotel & Spa

Преместих се в Прага, Чехия. Установих се и завърших някои проекти, станах част от компанията през 2018 г. Беше добро решение, защото обичам работата си. Започнахме с представянето на новата марка Ensana на пазара и обичам да провокирам нещата да се случват. Ние сме в областта на медицината, което ще бъде все по-важно, за да поддържаме хората здрави и да поддържаме активния живот на застаряващото население, което имаме в Европа.

– Aquahouse Hotel & Spa в курорта „Св. св. Константин и Елена“ – един от най-новите и хубави хотели в България, предлагащ иновативен и качествен продукт, се присъедини към портфолиото на Ensana. Как се стигна до това партньорство и какви уникални услуги и концепции ще предложи хотелът на своите гости?
Ensana е най-големият оператор на СПА хотели в Европа. Фокусът ни е върху комбинирането на нашия опит и медицинско ноу-хау с използването на естествени лечебни ресурси, които са налични в нашите дестинации. Нашите хотели се намират в някои от най-известните исторически спа градове в Европа като Мариенбад в Чехия или Хевиз в Унгария и сега, разбира се, курорта „Св. св. Константин и Елена“ – тук, в България.

Удивителните природни ресурси са използвани на всички тези места в продължение на стотици, понякога дори хиляди години. И нашата цел е да се възползваме от тях по най-добрия начин и да ги предложим на нашите клиенти, съчетани с най-добрите медицински познания на нашите професионалисти. Тази комбинация наистина работи и има невероятни резултати с нашите клиенти и ние искаме да я пренесем на възможно най-много места. Ние се стремим да разширим нашата марка до нови дестинации и България беше една от нашите цели.

Ние поехме управлението на хотела и СПА центъра от октомври и това означава, че той стана неразделна част от нашата колекция. Ние се възползваме максимално от всички синергии, които предлага това партньорство – от управление и човешки ресурси до медицинска експертиза. Ще предложим нови лечения и нови пакети, всички фокусирани върху подобряване на общото здраве на нашите клиенти, превенция и разбира се върху целенасочена помощ при специфични здравословни проблеми.

– Споменахте, че Ensana сега управлява близо 30 хотела в Чешката република, Унгария, Словакия, Румъния, Обединеното кралство и България, разположени в някои от най-историческите СПА градове и курорти в Европа – всички известни със своите природни лечебни ресурси и възстановителни процедури. Докъде стигат амбициите на вашата марка – особено в годините след Covid-19, когато здравето е важен фактор при избора на почивка?
– Нашите амбиции нямат граници. Както казах, ние вярваме в нашия продукт, той наистина работи, прави хората по-здрави и се чувстват по-добре. Мисля, че с Covid-19 хората осъзнаха колко важно е здравето и също така имаха време да забавят темпото и да помислят повече за това как забързаният начин на живот, който много от нас живеят, ни влияе. Като казахме това, искаме да разширим нашата марка по два начина.

Първото е в броя на дестинациите. България и Гърция наскоро се присъединиха към нашето портфолио, в Гърция ще отворим хотел в Санторини през 2025 г. Разглеждаме и други дестинации в Европа и извън нея. Вторият начин, по който искаме да се разширим, е в асортимента на нашите продукти.

Доскоро се фокусирахме най-вече върху насочването към специфични здравни проблеми в зависимост от природните ресурси на всяка дестинация. Но ние видяхме, че можем да отидем по-далеч и да предложим медицински пакети, които са насочени към цялостното здраве и подход към здравословния начин на живот, които помагат за подобряване на общото здравословно състояние на нашите клиенти и се борят с ефектите от нашия динамичен се живот.

Мога да ви кажа, че наскоро пуснахме четири изцяло нови пакета, фокусирани върху борбата със стареенето, стреса, затлъстяването и общото здраве.

Те бяха въведени в Чешката република и следват други дестинации. Освен това тези нови подобрени здравни програми ни донесоха наградата за иновации от Европейската СПА асоциация (ESPA), която получихме миналата седмица на годишния конгрес на ESPA в Карлови Вари.

Всъщност бяхме наистина успешни там, като взехме няколко награди освен тази. Единият отиде при нашия словашки екип в Пиещани за програмата за хора, страдащи от болестта на Паркинсон, а нашият чешки екип спечели награда заедно с град Мариенбад за техния новаторски подход в СПА индустрията. И бях развълнувана да видя нашата нова дестинация, България, също да получи приз в категорията Иновативна СПА дестинация, която отиде в Св. св Константин и Елена.

Курортът “Св. св. Константин и Елена” получи престижната награда на ЕСПА за иновативна СПА дестинация

– Каква е ролята на България на световната карта на Медикъл/Спа и СПА туризма предвид нейните природни дадености, хотели и експерти?
– СПА историята в България е много богата и датира още от римляните и около 4 век пр.н.е. Всъщност имате най-много горещи минерални извори в Европа веднага след Исландия. Тъй като Ensana е свързана с уникалната комбинация от медицински опит и природни лечебни ресурси, България беше ясна целева дестинация за нас и ние очакваме с нетърпение да представим вашата страна и нейните богатства на повече пазари и клиенти от нашата мрежа. Виждаме голям потенциал тук за бъдещето, използвайки местните лечебни ресурси, съчетани с опита на местния персонал и на нашия международен екип.

Aquahouse Hotel & Spa е наистина уникален хотел с целия дизайн, комфорт и услуги, които очаквате от 5-звезден хотел, но има още какво да предложи. Има невероятната гореща минерална вода, която се използва в уелнес и СПА центъра. Използва се за профилактика и успешно лечение на сърдечно-съдови заболявания, проблеми с ендокринната система, опорно-двигателния апарат и функционалната нервна система. Лечебните му свойства помагат и за цялостното здраве на гостите, като подобряват текущото физическо състояние и имунната система.

Разговаря Руслан ЙОРДАНОВ

Материалът Петра Леловска: Мисията на Ensana е европейски термални курорти и хотели с историческо значение да бъдат качествени дестинации на здравето е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Сподели:

Туризъм и Новини

Top