Платформата за дигитализация в туризма Quendoo привлече нова инвестиция от 1 млн. евро
Компанията успешно затвори втори рунд на финансиране
София. Българският start-up Quendoo успешно затвори втори рунд за финансиране и набра допълнителни 1 000 000 евро. След този рунд общата инвестиция в компанията достига 1 750 000 евро. Във втория рунд участват Фонд за капиталови инвестиции на Българска банка за развитие, като водещ инвеститор, както и Витоша Венчър Партнерс. За Витоша Венчър Партнерс това е втора инвестиция в компанията, след инвестицията им в първия рунд на финансиране осъществен през 2021.
„Ние сме изключително доволни да бъдем подкрепени от толкова уважавани инвестиционни институции“ – казва за Bgtourism.bg Горян Върбанов, един от основателите на компанията.
Горян Върбанов
„Тази инвестиция е доказателство за усилената работа и отдаденост на нашия екип и ще ни осигури ресурсите, да продължим да развиваме компанията и да предлагаме нови и все по-иновативни продукти на нашите клиенти. Ние сме изключително ангажирани да насърчаваме иновациите в сферата на туризма и това финансиране ще играе решаваща роля в осъществяването на нашата визия.“
Quendoo стартира своята дейност през 2022 година. За кратък период компанията успя да създаде продукти, използвани от стотици места за настаняване в България, които управляват над 30 000 стаи. Компанията предлага дигитални инструменти за подобряване на дистрибуцията, маркетинга и on-line продажбите в сектора на туризма. Quendoo работи с широк спектър от места за настаняване, от вили и апартаменти за гости до 5-звездни хотели, като клиенти на компанията са някои от най-емблематичните хотелиерски брандове в България.
Инвестицията ще бъде използвана за развитие на нови функционалности и продукти, както и за увеличаване на екипа на компанията с цел експанзия на нови пазари.
Материалът Платформата за дигитализация в туризма Quendoo привлече нова инвестиция от 1 млн. евро е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.