Bgtourism.bg    Airnews.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg

С нова Дигитална книга с авторски учебни видеа по „Международен туризъм“ катедра „Икономика на туризма“ при УНСС обяви откриването на новата академична година

София. На събитието по повод приветстването на първокурсниците бяха поканени двама млади предприемачи, които привлякоха вниманието на новите студенти с личните си истории за успех. Темата на събитиетоБранд България с младите лидери. Или как се става инвеститор и предприемач в международния туризъм бе вдъхновена от идеята да се запалипредприемачески дух в младите таланти с цел успешно обучение и бъдеща кариерна реализация.

Специални гости на събитието бяха младият собственик и мениджър на CruiseGuru Никола Николов и младият бизнесмен Борис Карагеоргиев от Mistral Travel & Events, който е само на 28 години, а вече има 10-годишен опит в предприемачеството в туроператорския бизнес.

Проф. Мариана Янева, ръководител на катедра „Икономика на туризма“, представи новото конкурентно предимство на катедрата в процеса на дигитализиране на учебното съдържание чрез разработената от екипаОнлайн библиотека, в която от тази година има още два иновативни ресурса първата дигитална книга по Международен туризъм, включваща освен текст и авторски учебни видеа от YouTube канала на катедрата, както и първото в страната дигитално комбинирано научно и бизнес списание по туризъм, политика и бизнес.

Дигиталната книга е създадена с цел да отговори на съвременните нужди на образованието и бизнеса, като съчетава традиционни академични знания с модерни дигитални ресурси, включително авторски учебни видеа и интерактивни въпроси за по-задълбочен анализ. Иновативният подход на структуриране на съдържанието е обусловен от новите тенденции и предпочитания на потребителите на образователен продукт, наложени след 2020 г. в световен мащаб.

Изданието разглежда ключови теми от туристическата индустрия като икономическите ефекти на международния туризъм, предизвикателствата пред маркетинга и ценовата политика, управлението на туристически дестинации и проекти, както и актуални специализирани теми като сензорния маркетинг, здравния и фестивалния туризъм. Специално внимание е отделено на важни аспекти като съвременните похвати в екскурзоводското обслужване, туристическия PR, формирането на лоялност към дестинациите и развитието на София като международна туристическа дестинация за различни приоритетни за България видове туризъм – здравен, делови и културен.

Дигиталната книга стимулира развитието на ключови професионални умения у студентите, сред които управление на проекти и ефективни комуникации в туризма, които са от съществено значение за успешното им кариерно развитие. Съдържанието е подходящо не само за студенти, но и за представителите на бизнеса, които могат да го прилагат в свои обучителни програми, както и при въвеждането на иновативни практики в туристическото предлагане. Дигиталната книга е подходяща и за обучението в средните училища по туризъм и предприемачество с цел интеграция между средното и висшето образование по туризъм.

Издаването на книгата отразява ангажимента на катедра „Икономика на туризма“ към предоставянето на качествено и модерно образование, като същевременно подкрепя иновациите и развитието на туристическия сектор в България. Катедрата прилага активно съвременните методи на обучение чрез богато дигитално съдържание в специализираната онлайн библиотека https://tourism-unwe.com/, както и в собствения си YouTube канал, където се публикуват дигитални лекции, подкасти, интервюта с водещи експерти и много други образователни ресурсиhttps://www.youtube.com/@unweEconomicsOfTourism.

Материалът С нова Дигитална книга с авторски учебни видеа по „Международен туризъм“ катедра „Икономика на туризма“ при УНСС обяви откриването на новата академична година е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Сподели:

Туризъм и Новини

Top