Туристически агенции от София, Варна и Пловдив се запознаха с предложенията на хотелиери от Анталия за сезон 2026 по време на роудшоу на ABAX
Руслан ЙОРДАНОВ
София. В Гранд Хотел Милениум в София днес се проведе третото и финално събитие на тазгодишното Roadshow на туроператора ABAX. Представители на туристически агенции от столицата и региона се запознаха с новите предложения за сезон 2026 в Анталия, Турция.
„В рамките на няколко дни – понеделник във Варна, вторник в Пловдив и днес в София – събрахме над 280 туристически агенти, а реално присъстваха и доста повече. Това показва интереса на партньорите ни към продуктите и новостите, които предлагаме“, сподели пред Bgtourism.bg Георги Пасев, маркетинг мениджър на ABAX.

Събитието премина в две сесии – от 9:00 и от 14:00 часа, като всяка среща даде възможност на агенциите да разговарят индивидуално с представителите на хотелите от Анталия. „Този формат се наложи като тенденция не само у нас, но и в световен мащаб. Хотелиерите предпочитат подобни събития, защото позволяват по-персонален контакт с всеки агент – в рамките на 10 минути могат да представят своя продукт, да отговорят на въпроси и да изградят реална връзка“, допълни Пасев.

На roadshow-то бяха представени и актуалните цени и промоции за лято 2026, включително специалните оферти за Черен петък. „Хотелиерите вече са изпратили своите цени, а продажбите стартираха още преди две седмици. Най-важното за агентите е да научат новостите при хотелите – какви реновации са направени, какви нови услуги се предлагат. Това е ключово, за да могат след това да представят продукта професионално на своите клиенти“, каза още Георги Пасев.

ABAX вече подготвя следващите си срещи с партньори – от 23 до 26 ноември ще се проведат подобни събития с хотелиери от Тунис, а през януари и февруари предстоят издания с представители от Египет и други дестинации.
Компанията продължава да разширява своето портфолио от чартърни програми и екзотични маршрути. Сред основните предложения за 2026 г. остават Италия (включително Сицилия, Пулия, Кампания, Сардиния, Емилия-Романя и Венето), Испания, Португалия, Мароко, Египет, Тунис, Турция и Йордания. „Интересът към Йордания тази година е изключително голям – полетите ни през есента са напълно запълнени, а за Нова година имаме два чартъра, като единият вече е почти пълен“, добави Пасев.
Той посочи, че 2025 г. е една от най-успешните за туристическия сектор: „Хората пътуват все повече и стават все по-информирани. При нас и в целия бранш се наблюдава сериозен ръст. След пандемията се развиват две паралелни тенденции – от една страна, броят на пътуванията расте, а от друга, цените се повишават. Въпреки това интересът не намалява.“
Пасев допълни, че българският турист все по-често избира по-висок клас почивки и по-качествен продукт. „Хората вече имат възможности и предпочитат да инвестират в по-добро качество, дори това да означава малко по-висока цена. Средната класа у нас нарасна значително през последните години и това ясно се отразява в начина, по който българинът пътува“, сподели още Георги Пасев.
Снимки Руслан ЙОРДАНОВ

Материалът Туристически агенции от София, Варна и Пловдив се запознаха с предложенията на хотелиери от Анталия за сезон 2026 по време на роудшоу на ABAX е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









