Успешен сезон и повече директни резервации за хотел на морето. Как става?
Хотел Sunny Castle приключва летния сезон успешно, с ръст на директните резервации и изключителна ангажираност от своите гости и потребители онлайн. За това как се стига до такива резултати, ни разкриват Габриела Байчева и Александър Димитров от рекламна агенция Green Box.
Ключовата формула е в правилния подход: да се фокусирате върху качествено съдържание, да изградите силно онлайн присъствие и да ангажирате аудиторията си на всяко ниво, казва Александър.
„Стартирайки съвместна работа с хотел Sunny Castle, ние проведохме опознавателна среща, в която зададохме въпроси, за да добием начална представа за това какви цели и стратегии да създадем. След това, естествено, направихме детайлен анализ на цялостното позициониране на обекта в онлайн пространството и всичко, което е публикувано като съдържание, какви отзиви има в различните платформи, каква ангажираност има от потребители в социалните мрежи, какви рекламни канали и как са използвани, дали има отговор на отзиви от потребители и редица още важни активности, които всеки обект трябва да извършва онлайн. Прегледахме детайлно и сайта, каква е архитектурата, какво съдържание има и какъв резервационен модул използва.
За кратко изготвихме начална стратегия и стартирахме, защото летният сезон беше в своето начало. Пуснахме няколко рекламни кампании в социалните мрежи за директни резервации, защото Google все още не беше използван като рекламен канал от обекта и не беше релевантно да го стартираме на този етап. Идеята ни беше проста, да акцентираме на стойностното съдържание и непринудено представяне на хотела чрез добро и емоционално съдържание. Направихме фото и видео заснемане, с което продължихме по план. Рекламните кампании дадоха ефект, но допълнени с точното видео съдържание, директните резервации скалираха още повече. Следвайки избраната стратегия и преглеждайки обратната връзка от кампаниите и активностите, надграждахме повече и повече. Стартирахме работа с точно избрани и подбрани инфлуенсъри, снимахме видео със собственичката на хотела, Теодора Михайлова, която представи хотела по определен начин, като това видео имаше 300 хил. органични гледания, само в социалните мрежи. За нас винаги акцент е съдържанието, което генерираме и споделяме за хотел или ресторант, с който работим, тъй като рекламните кампании и тяхната оптимизация работят, но при добро и стойностно съдържание ефектът е гарантиран. Повишихме отзивите в различните платформи, като използвахме и NFC карти конкретно за Google, но задължително ги преглеждахме и отговаряхме“, разказва Габриела Байчева, директор акаунт мениджмънт.
Хотелът работи и с Quendoo, които освен, че предоставят софтуерни решения за повече директни резервации, имат услуга и за ревеню мениджмънт. Павел Нончев, изключителен професионалист с богат опит от повече от 15 години в управление на приходите, споделя: „Нашата задача в Quendoo е, от една страна да предоставим правилни инструменти в ръцете на хотелите, но от друга да ги обучим и консултираме как да ги използват, за да оптимизират приходите си, както и разходите за привличане на клиенти. Правилното ценообразуване през различните дистрибуционни канали е основата, но не бива да забравяме, че търсене не се създава с намаляване на цените, а се създава с реклама. Може да имаш най-красивия хотел на света, с най-добрата услуга, но ако никой не знае за него, никога няма да го резервира.”
„След като началните етапи се канализираха, преминахме към оптимизация и надграждане на сайта на хотела, като вкарахме блог секция, в която да разкажем за различните активности в крилата след сезона, а именно фирмени събития, сватби и подобни“, казва Александър Димитров, креативен директор в Green Box.
Управителят и собственик на хотел Sunny Castle Теодора Михайлова се справи много добре с видеото, което екипът на Green Box засне, доверявайки се изцяло на професионализма му. За съвместната работа с рекламната агенция, а и като обратна връзка, тя споделя: „Сътрудничеството ни с екипа на Green Box беше едно от най-добрите решения за този сезон. Още в началото усетих професионализма и вниманието към детайла – започнаха с детайлен анализ, зададоха правилните въпроси и изградиха стратегия, съобразена изцяло с нашите цели.
Особено съм впечатлена от креативността им в създаването на съдържание – видеото, което заснехме заедно, достигна до стотици хиляди хора и показа хотела по един искрен и човешки начин. Кампаниите, които проведоха, дадоха отлични резултати и помогнаха директните резервации да се увеличат осезаемо.
Ценя най-вече това, че Green Box не работят „по шаблон“, а влизат дълбоко в спецификата на обекта, с който си партнират. Винаги получавах обратна връзка, предложения за надграждане и увереност, че вървим в правилната посока.
Горда съм от резултатите този сезон и вярвам, че със съвместните ни усилия ще постигнем още по-високи успехи в бъдеще“.
Като обобщение, Александър Димитров споделя следното: „Когато се работи в посока към стойностно съдържание, оптимизиране и ефективност на рекламните кампании, отговаряне на всички коментари и отзиви и още няколко допълнителни активности, ефектът и директните резервации неминуемо ще се случат. Екипът ни продължава да надгражда работата си с всеки ден, започнахме подготовка за кампаниите на хотели и ресторанти за предстоящия зимен сезон, както и за следващия летен“.
Повече за Green Box може да разгледате в сайта: www.greenbox-bg.com
Материалът Успешен сезон и повече директни резервации за хотел на морето. Как става? е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









