Bgtourism.bg    Airnews.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg

Столичното летище: Отговорността за зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници е на наземните оператори – “Голдеър Хендлинг” AД и „Суиспорт България“ АД

Позиция на СОФ Кънект-операторът на летище „Васил Левски“-София във връзка с зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници: Отговорността е на наземните оператори – “Голдеър Хендлинг”AД и „Суиспорт България“ АД

София. Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници СОФ Кънект заявява, че отговорността е изцяло на наземните оператори – компаниите „Голдеър Хендлинг“ АД и и „Суиспорт България“ АД, които обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на ръкав и времето за доставянето на багажа.

Още през февруари тази година СОФ Кънект изпрати на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ към Министерство на транспорта и съобщенията документ, с който настоя наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците, но резултат нямаше. Двата наземни оператора са избрани от МТС и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, не със СОФ Кънект. Тяхната дейност се контролира от ГД „ГВА“ и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците.

Приветстваме срещата с Гроздан Караджов, заместник министър-председател и министър на транспорта и съобщенията утре (неделя) и очакваме да обсъдим и заедно да намерим най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището.

Материалът Столичното летище: Отговорността за зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници е на наземните оператори – “Голдеър Хендлинг” AД и „Суиспорт България“ АД е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Сподели:
Top