Явор Киров, Zornitza Family Estate: „Личното отношение към гостите е душата на луксозния бизнес“
Руслан ЙОРДАНОВ
Лондон. Двете компании Zornitza Family Estate Relais & Chateaux и AYA Estate Vineyards дебютират заедно на едно от водещите световни туристически изложения – World Travel Market в Лондон. Целта им е да представят България като дестинация за луксозен и бутиков туризъм, доказвайки, че страната ни вече разполага с висококачествени туристически продукти.
„За съжаление България все още не съществува на картата на луксозния туризъм.“, заяви пред Bgtourism.bg управителят на Zornitza Family Estate Явор Киров. – „Но слава богу, вече се появиха места, които могат да създават чудесни условия за висок клас туристи. Zornitza Family Estate Relais & Chateaux и AYA Estate Vineyards заедно могат да предложат туризъм от най-високо ниво.“
Киров допълни, че голямото предизвикателство е промяната на имиджа на България на международния пазар: „На английския пазар страната ни е позната главно като евтина дестинация. Задачата ни е да обясним на партньори, туроператори и travel агенти, че България предлага много повече.“
“AYA Estate Vineyards е иновативен проект, който показва не само производството на вино, но и изкуството, природата и виното в една симбиоза. Това е луксозно и уникално преживяване – такъв проект няма на Балканите.“, сподели Ванина Илиева.
Киров посочи, че ключовият фактор за успеха на луксозния туризъм е личното отношение към гостите: „Истината е, че този бизнес изисква време, усилия и лично отношение. Не става въпрос просто за красива външна обстановка и добра храна, а за изключително преживяване по време на гостуването. Личното отношение към гостите е душата на луксозния бизнес.“
Пълното интервю с Яков Киров и Ванина Илиева може да гледате в YouTube канала на Bgtourism.bg
Материалът Явор Киров, Zornitza Family Estate: „Личното отношение към гостите е душата на луксозния бизнес“ е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









