Bgtourism.bg    Airnews.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg

Павел Нончев: Booking engine и каналните мениджъри остават ключови инструменти за хотелиерите, AI ускорява решенията

София. Гранд Хотел Милениум София беше домакин на първото издание на Quantum Hotel Technology Forum – събитие, което поставя технологичната трансформация на хотелската индустрия във фокуса на вниманието. Форумът имаше за цел да събере водещи хотелиери, иноватори, инвеститори и технологични компании, за да обменят опит и идеи как дигитализацията, изкуственият интелект и новите бизнес модели могат да ускорят развитието на туризма в България. Организатор на събитието е българската технологична компания Quendoo.

В интервю за Bgtourism.bg, проведено преди събитието, Павел Нончев – Business Development Manager в Quendoo, коментира новостите и ролята на изкуствения интелект в хотелиерството:

„Възможностите са необятни. Предизвикателството е да намерим практическа реализация на AI – бизнес кейсове, които наистина показват добавена стойност за хотелите и за които те са готови да инвестират. Радвам се, че с развитието на езиковите модели вече можем да предоставим инструмент, който решава реални проблеми. Липсата на персонал остава сериозен фактор, но AI идва като помощник за вече съществуващите кадри, особено на мениджърско ниво“, каза Нончев.

Той посочи, че решенията на Quendoo обхващат различни отдели в хотелите – от рецепция и резервационни центрове до “Продажби” и ревеню мениджмънт, като целта е да се ускорят процесите, да се анализират данни по-бързо и да се вземат адекватни решения. „AI може да помага с инвойсиране, проследяване на баланси, комуникация с гости и туроператори. Особено интересно е приложението му за sales отделите и ревеню мениджърите. Той асимилира огромен обем данни и предоставя аналитични решения значително по-бързо от човешкия ресурс“, допълни Нончев.

Според него, booking engine и каналните мениджъри остават ключови инструменти за хотелиерите, като изкуственият интелект надгражда информацията и дава възможност за по-бързи и точни решения, с които да се увеличат директните резервации и приходите.

„С целия пакет от технологии, които демонстрирахме на форума, хотелите могат да оптимизират работата на персонала, да намалят грешките и бюрокрацията и да се фокусират върху креативните и стратегически задачи, които водят до повече бизнес“, завърши Нончев.

Цялото интервю с Павел Нончев може да се гледа в YouTube канала на Bgtourism.bg.

Материалът Павел Нончев: Booking engine и каналните мениджъри остават ключови инструменти за хотелиерите, AI ускорява решенията е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Сподели:
Top