В София официално представиха Everrep – иновативен AI инструмент, който автоматизира резервации и обработва имейли в хотелиерството
София. Everrep е нов иновативен инструмент, който използва изкуствен интелект за автоматизация на процеси в хотелския бизнес – от обработка на имейли и изпращане на оферти до създаване на резервации и автоматичното им въвеждане в PMS системата. Инструментът беше официално представен от Стефан Желязков по време на първото издание на Quantum Hotel Technology Forum, събитие, което поставя технологичната трансформация на хотелската индустрия във фокуса на вниманието. Форумът събра в Гранд Хотел Милениум в София водещи хотелиери, иноватори, инвеститори и технологични компании, за да обменят опит и идеи как дигитализацията, изкуственият интелект и новите бизнес модели могат да ускорят развитието на туризма в България. Организатор е българската технологична компания Quendoo.

Стефан Желязков, който е и опитен хотелиер, разказа пред Bgtourism.bg, че Everrep е разработен като отговор на масовия проблем с непрочетени и неизползвани имейли, които водят до загуба на значителни приходи за хотели на глобално ниво. „Имейл кутията на един хотел е основен инструмент, но често пренебрегван. Нашият AI модел управлява имейлите заедно с персонала, гарантирайки максимална доходност. Всеки запитване се обработва в рамките на минути, а резервациите се въвеждат директно в PMS системата“, сподели Желязков.

Everrep позволява автоматично категоризиране на клиентски запитвания, обработка на корпоративни и групови резервации, модификации и фактуриране. „Нашият инструмент намалява времето за обработка на запитвания до под една минута и оптимизира работата на персонала, като същевременно гарантира, че никое запитване не остава без отговор“, каза експертът.
Павел Нончев: Booking engine и каналните мениджъри остават ключови инструменти за хотелиерите, AI ускорява решенията
Техническата интеграция на Everrep се осъществява чрез API връзка с партньорската PMS система на хотела, като инструментът бързо се настройва спрямо наличните тарифи и клиентски бази. В момента Everrep отговаря на английски език, като скоро ще бъде добавена и поддръжка на български.
Стефан Желязков заяви, че целта за следващите години е пълна автоматизация на резервационните отдели и осигуряване на автономна работа на системата при корпоративни и групови резервации, както и възможност за интеграция между различните отдели в хотела. „Искаме инструментът да работи с над 4000 хотела в следващите пет години, като същевременно освобождава персонала за стратегически задачи и взаимодействие с клиентите“, допълни Желязков.
Everrep идва от името Every Reply – винаги на линия. Пълното интервю с Стефан Желязков и демонстрация на инструмента може да се гледа в YouTube канала на Bgtourism.bg.
Материалът В София официално представиха Everrep – иновативен AI инструмент, който автоматизира резервации и обработва имейли в хотелиерството е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









