“Премиер Турс”: Хората зад успеха, които AI не може да замени
Ключът към доброто партньорство е доверието
Колкото повече настъпва революцията на изкуствения интелект, толкова по-важни стават хората, които могат да решават проблемите, пред които машините продължават да бъдат безсилни.
Екипът, който стои зад успеха на “Премиер Турс” често остава зад кулисите. Но именно професионализмът на специалистите във всяко едно звено на компанията изгражда нейната печеливша структура.
Във втората част от поредицата на Bgtourim.bg, в която разказваме за печелившата формула на “Премиер Турс”, пред нас застават част от хората, които AI няма как да замени.
Кристиан ИВАНОВ
“Да създам доверие и да накарам клиента да се почувства в сигурни ръце. Това е моята първа и най-важна задача.”
Думите са на Любка Гемишева, акаунт мениджър в “Премиер Турс”, която работи в компанията повече от пет години.
“Когато трябва да се организира идеалното бизнес пътуване от съществено значение може да бъде всеки един детайл – казва Любка. – За да умееш да вършиш тази работа на високо ниво е необходимо да бъдеш и добър психолог. Общуването с хора ме зарежда. Обичам това, с което се занимавам. В края на деня не се чувствам изтощена, а заредена.”

Любка Гемишева и хората в екипа са специалисти в събирането на детайлна и точна информация за всяка една най-малка подробност, свързана с организирането на пътуване за техния клиент. Данните са от изключително важно значение, за да може да бъде изготвена възможно най-добрата персонална оферта.
“Клиентът трябва да се чувства обгрижен и заобиколен от подкрепа по време на цялото си пътуване – казва Любка Гемишева. Важно е да имаме точна информация за да се погрижим по най-добрия начин за организацията. Например: Дали датите за пътуване са фиксирани, или може да търсят различни варианти с по-удобни полети. Или такива на по-добра цена. Има ли точни часове на уговорените срещи. Това трябва задължително да бъде съобразено. Има ли определен бюджет за пътуването. Налице ли са изисквания за багаж, за локация, за настаняване. Необходим ли е трансфер от летище или друго място.”
Част от работата на Любка Гемишева е да създава програми за пътуване, които съчетават по най-добрия начин полезното с приятното. Сред най-търсените варианти са удължаване на престоя. В този случай клиентът може да опознае забележителностите на мястото, което е посетил за бизнес дела.
“Премиер Турс” има опит и в организирането на т.нар. “Зелен офис”.
Това е набираща популярност услуга, при която хората могат да работят извън стандартната офис среда. Например на морето или в планината. Звучи чудесно, но зад кулисите на приятното преживяване е свършена много черна работа. Преди групата да поеме на път, служителите на “Премиер Турс” вече са открили и резервирали подходящ хотел. Там трябва да е налице необходимата конферентна зала и стабилен интернет. Проверено е дали има места за индивидуални срещи, както и какво може да се прави след работа – стрелба с лък, конна езда, каране на ски…
Важен елемент от структурата на “Премиер Турс” е отделът, който разработва решения и продукти за други туристически агенции.
Елена Фингарова е част от екипа, който се грижи основно за предлагането на самолетни билети и круизни пътувания. “Премиер Турс” има собствена резервационна система за самолетни билети и информационна система за круизи. Ели е акаунт мениджър в “Премиер Турс” и човека, който създава мостове между потенциалните подагенти на компанията и оперативния екип.

“Технологиите в нашата работа са важни, но системата не може да бъде “жива” без оперативния екип, поради изключителната динамика и различните ситуации с които трябва да се справяме – казва Елена Фингарова. – Клиентите ни ценят високо това, че обслужването на “Премиер Турс” предлага денонощната помощ при необходимост. Осигурен е дежурен екип, който поема работата в свои ръце след 18 ч. Това дава на клиента спокойствието, че има на кого да разчита във всеки един момент.
Круизите на “Премиер Турс”: Модерна приказка за романтици

С какви умения трябва да разполагаш, за да можеш да реагираш точно и правилно в сложна ситуация по всяко време на денонощието? “Нужно е да бъдеш много добър комбинатор – казва Елена Фингарова. – Представете си, че трябва да решавате сложни пъзели всеки ден. Мога да сравня моята работа с агентската мрежа с това да бъдеш специалист по поддръжката на много скъп модел автомобил. Повярвайте, това не е нещо, което може да се научи в университета, а само в ежедневната практическа работа.”
Спасителен екип в действие
Екипът на “Премиер Турс” работи и като спасителен отряд за бързо реагиране, когато ситуацията го налага.
Даниела Димитрова е в компанията от години и може да напише сценарий за сериал с истински истории за пътувания по света. Ако подобен проект един ден бъде реализиран, със сигурност ще има епизод за случката, при която посланик на Тайланд в София се връща от провинцията специално, за да отвори посолството и да издаде виза. Прави го заради клиент на “Премиер Турс”, който е пропуснал да се снабди с документа. Както и историята за пътник, който трябвало да посети Щутгарт, но билетите му били за Страсбург… В кариерата си Даниела Димитрова има и два случая, при които успява да направи така, че самолетът да изчака заради непредвидени ситуации. “Първо спасяваме хората, а после си събираме парите за извършените услуги. Това е нашият водещ принцип”, казва Даниела Димитрова.

Милена Христова е част от екипа, който трябва да отговори на всяко едно предизвикателство при промяна в плана. Милена е един от най-опитните хора в екипа, с повече от 20 години опит и човек, който познава из основи всички процеси в компанията.

“Има случаи, когато клиентът в последния момент решава, че трябва да направи промени в своето пътуване – казва Милена. – Това може да означава, че и цялата направена организация до този момент ще трябва да се направи по нов начин.”
Какво се прави, когато си изправен пред такава ситуация? “Просто действам!”, е отговорът на Милена Христова от “Премиер Турс”.
Материалът “Премиер Турс”: Хората зад успеха, които AI не може да замени е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









