- пл. Народно събрание 4...
В Израел и Северна Македония започнаха рекламни кампании за насърчаване на записванията за зимния ни сезон
Министерството на туризма значително подобри присъствието си в социалните мрежи и отбелязва сериозен ръст на аудиторията във Фейсбук и Инстаграм
София. Министерството на туризма провежда рекламни кампании в съседни и водещи пазари за насърчаване на записванията за зимния сезон. От месец октомври Министерство на туризма стартира телевизионна реклама за сезон Зима 2022/2023 г. по израелската телевизия CHANNEL 12, която ще бъде развита в кампания за популяризиране на дестинацията в извън активните летен и зимен сезон и ще насърчи записванията за предстоящите летни месеци през 2023 г.
Рекламните активности ще продължат седем месеца и включват излъчване на видео клипове с reach 20 %, като 50% от тях ще бъдат излъчени в праймтайм. Предвидена е и дигитална реклама в сайта на телевизия CHANNEL 12 /MAKO/ с pre-roll в десктоп и мобилна версия с планирани близо 3 милиона импресии.
В Република Северна Македония Министерство на туризма също стартира рекламна кампания за насърчаване на записванията за Зимен сезон 2022/2023 г. по северномакедонските телевизии ALSAT-M TV и SITEL TELEVISION. Кампанията и по двата канала стартира от октомври, ще продължи четири месеца и включва излъчване на рекламни видео клипове с предварително зададен reach 20%, като най-малко половината от тях ще бъдат излъчени в праймтайм на водещите канали. Предвидена е и дигитална реклама в сайтовете на телевизиите.
През последните няколко месеца Министерство на туризма засили активностите си по популяризиране на официалния туристически портал bulgariatravel.org многоканално във всички масови социални мрежи.
Резултатите във Facebook – 240% увеличение на достигнатата аудитория във
Фейсбук спрямо предходния период – с покачващ се тренд.
Топ 10 държави, от които са привлечени най-много посетители: Запазват се като подредба, както през предходния месец. Подредени са в низходящ ред според най-голям брой посещения.
България, Великобритания, Турция, Германия, САЩ, Испания, Сърбия, Гърция, Италия, Република Северна Македония.
Резултатите в Instagram – 160% повече достигната аудитория спрямо предходния период с покачващ се тренд. Най-голям брой посещения има от държавите: България, Турция, САЩ, Великобритания и Германия.
Материалът В Израел и Северна Македония започнаха рекламни кампании за насърчаване на записванията за зимния ни сезон е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.