- пл. Народно събрание 4...
Зарица Динкова: Промотирането на България като целогодишна дестинация е приоритет в рекламните ни кампании на британския пазар
София. България и Великобритания са изградили стратегическо партньорство и страната ни има потенциал да привлече повече британски туристи. Около това становище се обединиха министърът на туризма Зарица Динкова и Н. Пр. Роб Диксън – посланик на Великобритания в България.
Посланик Диксън благодари за оказаното съдействие от страна на Министерството на туризма на проф. Бетани Хюз, която е британски историк и водеща на телевизионно предаване „Съкровищата на света“, излъчвано в 120 държави. Той предложи сътрудничество при представянето на филма, който екипът на проф. Хюз засне с цел да бъдат разкрити непознатите за широката международна публика съкровища на България. Припомняме, че проф. Бетани Хюз и нейният екип със съдействието на Министерството на туризма работят върху снимките на филма „Съкровищата на България“ – посветен на културно-историческото ни наследство. Посланик Диксън адмирира и възможността да бъде заснет и филм специално за Долината на розите.
Промотирането на България като целогодишна дестинация е приоритет в рекламните ни кампании на британския пазар, които ще включват и различни форми като роуд шоу, дигитална реклама и сътрудничество с туроператори, заяви министър Динкова. Тя подчерта, че страната ни се отличава с разнообразни културни и природни забележителности, които да предизвикат интереса на туристите от Великобритания и могат да бъдат посещавани не само през летния и зимен сезон.
По време на срещата бяха обсъдени и възможностите за по-добър достъп на британските туристи до медицински услуги, които да предотвратят заплащането на прекомерно високи такси, за каквито случаи сигнализират туристи, посетили Черноморието ни.
Министър Динкова се ангажира да потърси съдействие от министерство на здравеопазването и при постъпили конкретни сигнали от потърпевши туристи, случаите да бъдат проверени, както и да се засили контролът за изпълнение на концесионните договори, според които осигуряването на оборудван медицински пункт на плажа е задължително.
Двете страни се обединиха от необходимостта да продължат ползотворното си сътрудничество в сферата на туризма и набелязаха конкретни стъпки за привличане на туристи целогодишно.
Материалът Зарица Динкова: Промотирането на България като целогодишна дестинация е приоритет в рекламните ни кампании на британския пазар е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.