Çırağan Palace Kempinski İstanbul и MEMEDER вървят ръка за ръка за повишаване на осведомеността относно рака на гърдата
Руслан ЙОРДАНОВ
Истанбул. През целия месец октомври един от най-емблематичните хотели в света – Çırağan Palace Kempinski Istanbul (Чираган Палас Кемпински Истанбул), ще бъде осветен в розово в подкрепа на месеца за осведомеността за рака на гърдата. Историческата фасада на двореца и прочутите му порти, гледащи към Босфора, са осветени в розова светлина, която е символ на надеждата, подкрепата и солидарността.
Тази година хотелът отбелязва 11-та си поредна година на сътрудничество с фондацията MEMEDER (Асоциация за борба с рака на гърдата) и продължава традицията си да реализира мащабни инициативи за обществена ангажираност и информираност.
Всички служители на хотела имат на униформите си специално изработени розови ленти в знак на съпричастност.
Гигантски розов шоколад, изработен ръчно от сладкарите на хотела за шест дни, посреща гостите във фоайето и ще бъде придружен от информационни карти с факти и послания за превенция.
Розови цветни аранжировки красят общите пространства и ресторантите на двореца.
Информационни и дарителски карти са разположени във всички зони за гости, като чрез тях посетителите могат да се включат в инициативата с дарение от 400 турски лири на вечер, което се добавя по желание към сметките им.
В Çırağan Palace Shop се предлага специална колекция „Pink Delights“ – здравословни, беззахарни изкушения, като всички приходи от продажбите в края на месеца ще бъдат дарени на MEMEDER.
На 15 октомври хотелът ще бъде домакин на специално събитие „InStyle x Çırağan Palace Goes Pink“, организирано съвместно с списание InStyle, в чест на 11-годишното партньорство между двореца и фондацията.
Освен това през целия месец екипът на MEMEDER се провеждат обучения за служителите на Çırağan Palace Kempinski, насочени към повишаване на информираността и насърчаване на личната ангажираност към каузата.
В ресторанта Gazebo гостите могат да се насладят на розов локум, розови шоколади във формата на двореца, розов шамфъстък и розова баклава, поднесени с чай или кафе, докато на всяка маса са поставени специални информационни карти за кампанията.
Луксът и най-високите стандарти в туризма могат да бъде съчетани с човечност, съпричастност и грижа за обществото – това за пореден път ни доказва социалната ангажираност и креативните инициативи на екипа на Çırağan Palace Kempinski Istanbul – партньор на медийната група на Bgtourism.bg.
Снимки Руслан Йорданов, Çırağan Palace Kempinski Istanbul
Материалът Çırağan Palace Kempinski İstanbul и MEMEDER вървят ръка за ръка за повишаване на осведомеността относно рака на гърдата е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.