Ryanair преминава изцяло към дигитални бордни карти от 12 ноември
Лондон. От 12 ноември Ryanair ще въведе изцяло дигитална система за бордни карти, с което отпада възможността за използване на хартиени варианти. Пътниците вече ще трябва да използват дигиталната си бордна карта, генерирана чрез мобилното приложение „myRyanair“ по време на онлайн чекиране.
Решението идва като част от усилията на авиокомпанията да осигури по-бързо, по-удобно и по-екологично пътуване, съобщиха от Ryanair. По данни на компанията, близо 80% от над 207 милиона годишни пътници вече използват дигитални бордни карти.
Новата система ще даде на пътниците достъп до редица подобрени функции в приложението, сред които:
- Order to Seat – възможност за поръчка на храна и напитки през телефона, които се сервират приоритетно;
- Live Flight Information – актуална информация в реално време за излитания, гейтове и забавяния;
- Direct Updates – директни известия при промени или нарушения в графика;
- Alternative Flight Options – предложения за алтернативни полети при отмяна или закъснение;
- Travel Documents – удобно съхранение на всички пътнически документи на едно място.
„С навлизането на 100% дигитални бордни карти пътниците вече няма да могат да изтеглят и разпечатват хартиен вариант. Повече от 80% от нашите клиенти вече използват дигитални карти, така че промяната ще засегне само малък брой пътници. Призоваваме ги да изтеглят приложението myRyanair преди 12 ноември“, заяви маркетинг директорът на Ryanair Дара Брейди.
Тя подчерта, че преминаването към напълно дигитална система е стъпка към по-интелигентно и устойчиво пътуване, което ще осигури по-добро клиентско изживяване и по-ефективен достъп до услугите на авиокомпанията.
Материалът Ryanair преминава изцяло към дигитални бордни карти от 12 ноември е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.









