- 23.04.2024
- 699 Преглеждания
Анстеа Синерджи /известна като TravelLine Bulgaria/ предоставя несравними цялостни дигитални облачни решения с уникални функционалности за ефективно управление на бизнес процеси за хотелски бизнес. Специализирани в онлайнрешения и уебсайтове за хотелиерската индустрия ние помагаме на хотелиерите да увеличат директните си продажби и да автоматизират операциите. С клиентска база от над 3500 имота от 56 страни, вариращи от малки хотели до големи курорти, ние се ангажираме да предоставяме изключително обслужване и съпорт за партньорите. Нашият Екип работи от 20 държави в регионите на APAC и EMEA и говори над 35 езика, предоставяйки из ключителна възможност за споделяне на глобален обмен на опит.
Търсите развитие в успешен проактивен екип от изключителни професионалисти, които са с хотелиерите на всяка стъпка, за да гарантират успех? Ние обединяваме гости и хотели с IT технологии!
Като Customer Support Officer в Анстеа Синерджи Вие ще играете решаваща роля в правилното активиране иинтегриране на избрани уеб-базирани решения с екипите на хотелите, насочване към специфични настройки, обучение за правилна работа с Еxtranet–a, активно използване на функционалностите му. Вие ще отговаряте за осигуряване на последващ качествен съпорт, комуникация по въпроси на партньори и координиране работни задачи в CRM Системи. Освен това ще работите в тясно сътрудничество с други отдели за даване на профес ионалнинасоки по технически и други въпроси, анализ на идеи от хотелиерите.
Във връзка с нови проекти зауспешни хотелиери търсим мотивирани и ориентирани към резултати колеги, с доказан опит в активнакомуникация с партньори и в изграждане на дългосрочно сътрудничество. Нашите нови колеги трябва да имат отлични умения за ефективна комуникация, както и силна способност да изграждат и поддържат взаимоотношения с хотелиерите.
Изисквания:
· Бакалавърска степен по бизнес, мениджмънт, компютърни технологии, туризъм или свързана област
· Доказан опит в управлението на обслужването на/и комуникация/ с партньори
· Отлични комуникативни умения и желание за работа в екип
· Отлична компютърна грамотност, работа със CRM софтуер и инструменти за анализ на данни
· Аналитичен начин на мислене със способност за вземане на решения, базирани на данни
· Умения за решаване на работни задачи и оптимизиране на процеси
· Ориентиран към резултати подход и способност заработа в динамична среда
· Опит в хотелската или технологичната индустрия за хотелиери, познаване на ИТ доставчици /би било предимство/
Ние предлагаме:
· Приятелска високотехнологична среда за старт с пълна подкрепа от утвърден международен екип
· Възможност за работа в международен екип от професионалисти, задаващи тенденциите в областта на високотехнологичните решения в хотелиерството
· Open space офис
· Гъвкаво работно време
· Конкурентно възнаграждение възоснова на опита и успешно завършени работни задачи
· 20 дни платен годишен отпуск (+1ден за всяказавършена година до 25)
· Билети за семинари, конференции, забавления
· Безплатни кафе, чай, плодове в офиса
· Обучения, корпоративен лаптоп, мобилен телефон
Ако се интересувате от тазипозиция, моля, изпратете ни Вашето CV на welcome@еxely.bg с кратка информация за Вас и ние ще се свържем с Вас.
Повече информация: www.exely.bg, www.travelline.bg,тел. +359887313159.