Bgtourism.bg    Spatourism.bg    Jobs.bgtourism.bg    Destinations.bg
  • Customer Support Officer

Customer Support Officer

Сума : 2 000.00 лв.
Тип : Предлага
Дата : 31.01.2024
Заетост : Годишно
Настаняване : Не

Представяне

Анстеа Синерджи /известна като TravelLine Bulgaria/ предоставя несравними цялостни дигитални  облачни решения с уникални функционалности за ефективно управление на бизнес процеси за хотелски бизнес. Специализирани в онлайнрешения и уебсайтове за хотелиерската индустрия ние помагаме на хотелиерите да увеличат директните си продажби и да автоматизират операциите. С клиентска база от над 3500 имота от 56 страни, вариращи от малки хотели до големи курорти, ние се ангажираме да предоставяме изключително обслужване и съпорт за партньорите. Нашият Екип работи от 20 държави в регионите на APAC и EMEA и говори над 35 езика, предоставяйки из ключителна възможност за споделяне на глобален обмен на опит.

Търсите развитие в успешен проактивен екип от изключителни професионалисти, които са с хотелиерите на всяка стъпка, за да гарантират успех? Ние обединяваме гости и хотели с IT технологии!

Като Customer Support Officer в Анстеа Синерджи Вие ще играете решаваща роля в правилното активиране иинтегриране на избрани уеб-базирани решения с екипите на хотелите, насочване към специфични настройки, обучение за правилна работа с Еxtraneta, активно използване на функционалностите му. Вие ще отговаряте за осигуряване на последващ качествен съпорт, комуникация по въпроси на партньори и координиране работни задачи в CRM Системи. Освен това ще работите в тясно сътрудничество с други отдели за даване на профес ионалнинасоки по технически и други въпроси, анализ на идеи от хотелиерите.

Във връзка с нови проекти зауспешни хотелиери търсим мотивирани и ориентирани към резултати колеги, с доказан опит в активнакомуникация с партньори и в изграждане на дългосрочно сътрудничество. Нашите нови колеги трябва да имат отлични умения за ефективна комуникация, както и силна способност да изграждат и поддържат взаимоотношения с хотелиерите.

Изисквания:

·        Бакалавърска степен по бизнес, мениджмънт, компютърни технологии, туризъм или свързана област

·        Доказан опит в управлението на обслужването на/и комуникация/ с партньори

·        Отлични комуникативни умения и желание за работа в екип

·        Отлична компютърна грамотност, работа със CRM софтуер и инструменти за анализ на данни

·        Аналитичен начин на мислене със способност за вземане на решения, базирани на данни

·        Умения за решаване на работни задачи и оптимизиране на процеси

·        Ориентиран към резултати подход и способност заработа в динамична среда

·        Опит в хотелската или технологичната индустрия за хотелиери, познаване на ИТ доставчици /би било предимство/

Ние предлагаме:

·        Приятелска високотехнологична среда за старт с пълна подкрепа от утвърден международен екип

·        Възможност за работа в международен екип от професионалисти, задаващи тенденциите в областта на високотехнологичните решения в хотелиерството

·        Open space офис

·        Гъвкаво работно време

·        Конкурентно възнаграждение възоснова на опита и успешно завършени работни задачи

·        20 дни платен годишен отпуск (+1ден за всяказавършена година до 25)

·        Билети за семинари, конференции, забавления

·        Безплатни кафе, чай, плодове в офиса

·        Обучения, корпоративен лаптоп, мобилен телефон 

Ако се интересувате от тазипозиция, моля, изпратете ни Вашето CV на welcome@еxely.bg с кратка информация за Вас и ние ще се свържем с Вас.

Повече информация: www.exely.bgwww.travelline.bg,тел. +359887313159.

Сподели:
Profile Picture
Anstea Synergy
Работодател

Изпрати Съобщение

Изпрати Съобщение
Съвети за кандидатстване
  1. Прочетете изискванията
  2. Подгответе актуално CV
  3. Свържете се с работодателя
Top